ÁSZF
ÁSZF: Általános Szerződési és Felhasználási feltételek - szoftver.superwebaruhaz.hu
Amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával
kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Az online Szoftver Webáruházból elektronikus kézbesítéssel kényelmesen, munkaidőn túl is-, éjjel-nappal rendelhet. Elsősorban elektronikus szoftverlicenceket értékesítünk, így a vásárolt software licencét, és a letöltési linket a fizetést követően emailben küldjük el a megjelölt kapcsolattartónak. Az egész folyamat villámgyors. Nincs fizikai termék, minden elektronikusan történik.
Üzemeltetői adatok:
Szoftver Webáruház, Antók Balázs és az Antók Mérnöki Iroda Kft. projektje. Informatika távközlés szakértés oktatás kereskedelem - AMI számít
Cégnév: Antók Balázs Egyéni Vállalkozó (Alanyi adómentes kisadózó)
Nyilvántartásba vevő szerv: Budapesti
EV nyilvántartási szám: 53698524
Adószám: 69796171-1-41
Bank: 11600006-30000005-01746215 (Erste Bank)
IBAN: HU08116000063000000501746215
Székhely: 1051 Budapest, Vigyázó Ferenc utca 6. 3 em. 2 ajtó
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: balazs[kukac]antok.eu, szoftver[kukac]antokiroda.hu
https://antok-balazs.business.site
https://antok.eu
Telefon: +36 (20) 979-6193
Webáruház: szoftver.superwebaruhaz.hu
Skype (chat): balazs.antok
Facebook: facebook.com/szoftverwebaruhaz
A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.
Kategóriák:
- Microsoft Windows 10
- Microsoft Office 2013 Hun
- Microsoft Office 2013 Eng
- Microsoft Office 365
- Microsoft Windows 8.1
- Microsoft Win 8.1 Pro Pack
- Microsoft Office 2013 Eur
- Microsoft MacOffice
- MailStore Server
- F-Secure
- AIDA64
- Veeam
Az árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Rendelési információk:
A vásárlás regisztrációval lehetséges. A megrendelések tömeges feldolgozása munkanapokon történik 09-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A weboldalon feltüntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk! Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt
történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Rendelés menete:
1. A terméket helyezze a kosárba a kiválasztott darabszámban.
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát, a "kasszához" gombbal a vásárlást befejezve rendelését áttekintheti.
3. A tovább gombbal Szállítási/fizetési mód kiválasztása történik meg.
4. Ismételt tovább gombbal szállítási címét választhatja ki.
5. A szállítási cím után a tovább gombra kattintva megnézheti rendelését, fizetendő összegét.
6. A " Megrendelés véglegesítése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Itt, a Megjegyzés mezőben kell megadni a termék vásárlásához nélkülözhetetlen kiegészítő információkat. (Licenc tulajdonos, Kapcsolattartó, Email cím, Telefonszám)
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap a rendszertől.
8. A beérkezett megrendelését elektronikusan minden esetben visszaigazoljuk, illetve szükség esetén egyeztetjük, pontosítjuk az adatokat! Amennyiben ezt 48 órán belül nem kapná meg, e-mail címét hibásan adta meg, vagy a postafiókjához tartozó tárhely megtelt. Szállítási költség csak Magyarországi címekre vonatkoznak. Magyarországon kívüli címek esetén kérjen egyedi ajánlatot.
9. A megrendelésről Alanyi adómentes kisadózói 0% ÁFA-értékű számla kerül kiállításra. A vásárlásról emailben megküldött számlát kérjük nyomtassa ki, majd nyomtatott bizonylatként kezelje. Az ÁFA törvény 169.§-a alapján a csatolt számla kinyomtatva, pecsét és aláírás nélkül is érvényes. A csatolt számla nem minősül elektronikus számlának.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja: Választhat számlánkra történő előrefizetés (alapértelmezett fizetési módunk) és utánvét között. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag vagy a visszaigazoló email tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Webáruházunk megrendeléseit általában a Magyar Posta, vagy futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik a megadott címen (pl. otthon), szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi (telephelyi) címet megadni. A Posta kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a
megrendelőre terheljük!
Házhoz szállítás díjszabása:
A megrendelt áru alap házhozszállítási díja 2.500,- Ft Magyarország trtületén belül. Amennyiben rendelésének értéke eléri a 150.000,- Ft-ot, a szállítási díjat átvállaljuk Ön helyett, így csak a megrendelt árut kell fizetnie. Számlára történő befizetés esetén a szállítási díja 2.500,- Ft. Ez esetben a banki közlemény rovatba írja be rendelési számát és a vevőt.Előrefizetésnél 150.000,- Ft felett átvállaljuk a szállítási költséget. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Garancia
Termékekre 12 hónap garanciát vállalunk (kivéve a termék adatlapján megjelölt eltérő garanciaidőt, különösen felújított, használt termék esetén). Termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Elállási jog gyakorlásának menete
Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Kivételt képez ez alól az az eset, ha Ön megrendelésében személyre szóló licenszet vásárol (javasoljuk vásárlás előtt a több szoftver esetében is letölthető (általában a gyártói oldalakon elérhető), ingyenes próbaverziókkal való tesztelést).
Panaszügyintézés
A panaszügyintézés helye a Székhely, ahol az írásban benyújtott panaszra 30 napon belül érdemi válaszlevelet küldünk a megadott címre. Panaszkezeléssel Székhely szerinti címünkön, elektronikus levelezési címeinken, telefonszámainkon lehet hozzánk fordulni.
A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségéről és a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét a békéltető testületek listájéban lehet elérni a Békéltető Testületek honlapján.
A vállalkozásnak békéltető testületi eljárásban fennálló, a 29.§ (11) bekezdésében meghatározott együttműködési kötelezettsége van az alábbiak szerint:
"(11) A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki."
(12) A (11) bekezdésben meghatározott együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.
Adatkezelés
A webáruház használata során cégünk részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a cégünk alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat cégünk kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződés feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.
http://www.torvenyeswebaruhaz.com